1. Γνωρίζουν για την υπηρεσία της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες, που παρακολουθούν το μάθημα μου;
Στην αρχή κάθε ακαδημαϊκού έτους ο Συνδετικός Κρίκος και το προσωπικό της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης ενημερώνουν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες σχετικά με τη λειτουργία της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης και τη διαδικασία εγγραφής των ΦμεΑ σε αυτή, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων υποδοχής πρωτοετών φοιτητών/τριών καθώς και με την στοχευμένη παρουσία τους σε υποχρεωτικά μαθήματα όλων των ετών. Επίσης, αναρτώνται σχετικές ανακοινώσεις στην κεντρική ιστοσελίδα του ΠΘ, στις ιστοσελίδες των Γραμματειών καθώς και στην ιστοσελίδα της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης. Τέλος, κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους διεξάγονται ενημερώσεις και δράσεις ευαισθητοποίησης όλης της ακαδημαϊκής κοινότητας.
2. Ποια διαδικασία ακολουθούν οι ΦμεΑ για να εγγραφούν στην Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης;
Για την εγγραφή τους στην Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης οι ΦμεΑ ακολουθούν τα εξής βήματα:
Βήμα 1: Επισκέπτονται την ιστοσελίδα της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης prosvasi.uth.gr.
Βήμα 2: Συμπληρώνουν την «Αίτηση Εγγραφής Φοιτητών/Φοιτητριών με Αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» και επισυνάπτουν σε αυτή το διαγνωστικό τους έγγραφο.
Βήμα 3: Κλείνουν ραντεβού με το προσωπικό της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης https://prosvasi.uth.gr/el/αρχική/ραντεβού
3. Τι είναι η καταγραφή των αναγκών και ποιος είναι ο στόχος της;
Η καταγραφή αναγκών είναι η πιο σημαντική διαδικασία πριν την υποστήριξη ενός ΦμεΑ. Μέσω μιας ή περισσοτέρων συναντήσεων με το ΦμεΑ, καθώς και με την αναζήτηση πληροφοριών από άλλες πηγές όταν είναι απαραίτητο, το προσωπικό της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης καταγράφει με άτυπα εργαλεία εκτίμησης τις ανάγκες των ΦμεΑ σε όλους τους τομείς της ακαδημαϊκής τους ζωής. Με βάση την καταγραφή αναγκών δημιουργείται, έπειτα, το Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης (ΕΠΑΥ), ενημερώνονται οι διδάσκοντες και οι διδάσκουσες και εφαρμόζεται η υποστήριξη.
4. Τι περιλαμβάνει ένα Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης (ΕΠΑΥ);
Το ΕΠΑΥ περιέχει αναλυτικές πληροφορίες για τη λειτουργικότητα των ΦμεΑ, τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν σε όλο το φάσμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τις προτάσεις για προσαρμογές κατά τη διδασκαλία των μαθημάτων καθώς και προτάσεις για τον τρόπο αξιολόγησης τους. Οι προτάσεις δημιουργούνται λαμβάνοντας υπόψη το προφίλ των ΦμεΑ, τις απαιτήσεις των μαθημάτων καθώς και πρακτικές που εφαρμόζονται διεθνώς για την ενίσχυση της ισότιμης συμμετοχής των ΦμεΑ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
5. Είμαι υποχρεωμένος/η να ακολουθώ τις προτάσεις της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης;
Στις περιπτώσεις των φοιτητών/τριων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ακολουθούνται οι εξατομικευμένες οδηγίες της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σύμφωνα με τις διατάξεις του ΦΕΚ 1644/17-03-2023
Ωστόσο, οι διδάσκοντες και οι διδάσκουσες, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ανθρώπινων πόρων, τη φύση του μαθήματος και τις ανάγκες των φοιτητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν την ευελιξία να επιλέξουν την κατάλληλη προσαρμογή σε συνεργασία με τη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης ώστε να διασφαλιστεί ότι εξασφαλίζεται η πρόσβαση των φοιτητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην εκπαιδευτική διαδικασία (ΦΕΚ 2431/Β’/12-04-2023).
6. Πώς μπορώ να γνωρίζω ποιοι είναι οι ΦμεΑ που παρακολουθούν τα μαθήματα που διδάσκω;
Η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης προτρέπει τους ΦμεΑ να σας κοινοποιήσουν το Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης (ΕΠΑΥ) τους στην αρχή του ακαδημαϊκού εξαμήνου και να διατηρούν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας μαζί σας για ζητήματα που τους απασχολούν αναφορικά με το μάθημα σας.
Επιπλέον, το σύνολο των ΕΠΑΥ των ΦμεΑ, που είναι εγγεγραμμένοι/ες στην Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης, αποστέλλεται κάθε εξάμηνο στο Αρμόδιο Μέλος της Γραμματείας του Τμήματος σας (βλ. https://prosvasi.uth.gr/el/αρχική/ποιοι-είμαστε/αρμόδια-μέλη-γραμματειών). Το Αρμόδιο Μέλος φροντίζει να ενημερώνει κάθε διδάσκοντα και κάθε διδάσκουσα ξεχωριστά για τους/τις ΦμεΑ που παρακολουθούν τα μαθήματα τους. Αν δεν σας έχει έρθει η σχετική ενημέρωση από τη Γραμματεία του Τμήματος σας, μπορείτε να τους τη ζητήσετε.
7. Πώς μπορώ να γνωρίζω τις ανάγκες των ΦμεΑ, όταν δεν επικοινωνούν μαζί μου;
Οι ανάγκες των ΦμεΑ αναγράφονται στο Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης (ΕΠΑΥ), το οποίο μπορείτε να αναζητήσετε στη Γραμματεία του τμήματός σας. Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση σχετικά με τις ανάγκες των ΦμεΑ μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης.
8. Το Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης (ΕΠΑΥ) των ΦμεΑ αιτείται, ουσιαστικά, ευνοϊκής μεταχείρισης από τους διδάσκοντες και τις διδάσκουσες;
Τα ΕΠΑΥ περιλαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες για τον/την κάθε ΦμεΑ ξεχωριστά και προτάσεις για προσαρμογές κατά τη διδασκαλία και την αξιολόγηση. Οι προτάσεις έχουν ΠΑΝΤΑ ως στόχο την ισότιμη συμμετοχή του/της ΦμεΑ στις παραπάνω διαδικασίες και ΟΧΙ την ευνοϊκή μεταχείριση τους.
9. Ο διαφορετικός τρόπος εξέτασης είναι πολιτική διαχωρισμού;
Στόχος είναι η εξασφάλιση της ισότιμης συμμετοχής των ΦμεΑ στην διαδικασία των εξετάσεων και η παροχή της ευκαιρίας να εξωτερικεύσουν τις γνώσεις τους, τις οποίες λόγω κάποιων δυσκολιών που αντιμετωπίζουν δεν είναι δυνατό να τις εξωτερικεύσουν μέσω του γραπτού λόγου.
10. Τι εννοούμε με τον όρο εκπαιδευτικές προσαρμογές;
Με τον όρο εκπαιδευτικές προσαρμογές αναφερόμαστε σε στρατηγικές που έχουν ως στόχο την άρση των εμποδίων πρόσβασης στην εκπαιδευτική διαδικασία.
11. Τι είδους προσαρμογές μπορεί να χρειαστεί ένας ΦμεΑ κατά τις διαλέξεις;
Δείτε τις προτάσεις προσαρμογών ανά αναπηρία ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: https://prosvasi.uth.gr/el/διδάσκοντες-ουσες/σχετικό-υλικό
12. Τι είδους προσαρμογές μπορεί να χρειαστεί ένας/μία ΦμεΑ κατά την αξιολόγησή του;
Δείτε τις προτάσεις προσαρμογών ανά αναπηρία ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: https://prosvasi.uth.gr/el/διδάσκοντες-ουσες/σχετικό-υλικό
13. Πως προσεγγίζω έναν/μία ΦμεΑ;
Δείτε τις προσαρμογές ανά αναπηρία ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: https://prosvasi.uth.gr/el/διδάσκοντες-ουσες/σχετικό-υλικό
14. Οι ΦμεΑ είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν πάντα τις προσαρμογές στον τρόπο εξέτασης;
Ανεξάρτητα από τις προτάσεις της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης οι ΦμεΑ μπορούν να επιλέξουν να εξεταστούν όπως και οι υπόλοιποι/υπόλοιπες φοιτητές/φοιτήτριες.
15. Τι κάνω όταν έχω προβεί σε όλες τις απαραίτητες προσαρμογές και ενέργειες και οι ΦμεΑ δεν προσέρχονται στις εξετάσεις;
Οι ΦμεΑ, όπως και οι υπόλοιποι/υπόλοιπες φοιτητές/φοιτήτριες, μπορούν να επιλέξουν να μην προσέλθουν στην εξέταση ενός μαθήματος. Προτείνεται οι διδάσκοντες/διδάσκουσες να είναι προετοιμασμένοι σε κάθε περίπτωση.
16. Πώς εφαρμόζεται ο μεικτός τρόπος αξιολόγησης;
- Ο μεικτός τρόπος εξέτασης αποτελείται από γραπτή και προφορική εξέταση. Οι ΦμεΑ συμμετέχουν στη γραπτή εξέταση και στη συνέχεια εξετάζονται και προφορικά.
- Η προφορική εξέταση είναι συμπληρωματική της γραπτής, δηλαδή τα θέματα είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά της γραπτή εξέτασης και οι διδάσκοντες/διδάσκουσες κάνουν προφορικά τις ίδιες ερωτήσεις με αυτές που έχουν ήδη διατυπώσει στα γραπτά. Οι ΦμεΑ μπορούν να έχουν το γραπτό τους μπροστά τους κατά την προφορική εξέταση. Συνήθως, ο μεικτός τρόπος εξέτασης ακολουθείται όταν τα θέματα είναι ανοιχτού τύπου. Σε σπάνιες περιπτώσεις, ωστόσο, μπορεί να είναι αναγκαία και για ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Κατά τη βαθμολόγηση λαμβάνονται υπόψη μόνον οι προφορικές απαντήσεις των ΦμεΑ.
- Αναλυτικότερα, οι ΦμεΑ που εξετάζονται με μεικτό τρόπο συγκεντρώνονται όλοι στην ίδια αίθουσα μαζί με άλλους/άλλες συμφοιτητές και συμφοιτήτριες τους, που δίνουν γραπτά, ώστε να έχουν χρόνο να σκεφτούν και να αναπτύξουν τις απαντήσεις τους γραπτά. Αυτό μπορεί να ανακοινωθεί και από πριν στο e-class χωρίς να αναφερθεί κάποιο όνομα ώστε να γνωρίζουν οι ΦμεΑ που θα δώσουν με μεικτό τρόπο σε ποια αίθουσα θα δώσουν γραπτά.
- Μόλις ολοκληρώσουν τη γραπτή εξέταση (μπορεί να έχουν αναπτύξει ένα μικρό κείμενο, να έχουν βάλει λέξεις κλειδιά, σχήματα, κουκίδες κ.α.), θα ζητήσουν από κάποιον/α επιτηρητή/επιτηρήτρια να τους συνοδέψει στο γραφείο του διδάσκοντα ή της διδάσκουσας για την προφορική εξέταση. Εάν ο/η διδάσκων/διδάσκουσα εξετάζει άλλους φοιτητές/φοιτήτριες ο/η επιτηρητής/επιτηρήτρια θα περιμένει μέχρι ο ΦμεΑ να μπει στο γραφείο του διδάσκοντα ή της διδάσκουσας.
- Προτείνουμε να υπάρχει κάποιος/κάποια γραφέας που θα καταγράφει τις απαντήσεις των φοιτητών/φοιτητριών σύμφωνα με τις οδηγίες που προτείνονται στην προφορική εξέταση (βλ. προφορικές εξετάσεις).
17. Μπορώ να πραγματοποιήσω το προφορικό μέρος της μεικτής εξέτασης σε διαφορετική ημέρα και ώρα από αυτό του γραπτού;
Προτείνεται η εξέταση να πραγματοποιηθεί την ίδια μέρα με τη γραπτή. Μόλις ολοκληρώσει ο/η ΦμεΑ το γραπτό του/της οδηγείται στο γραφείο του/της διδάσκοντα/διδάσκουσας ώστε να εξεταστεί και προφορικά στα ίδια θέματα.
18. Αν ένας φοιτητής, που εξετάζεται με μεικτό τρόπο, παραδώσει λευκή κόλλα στις γραπτές εξετάσεις μπορεί να εξεταστεί στη συνέχεια προφορικά;
Η προφορική εξέταση είναι συνοδευτική της γραπτής εξέτασης. Κατά την προφορική εξέταση ο/η ΦμεΑ επεξηγεί όσα έγραψε, επομένως οι ερωτήσεις είναι ίδιες. Γι’ αυτούς τους λόγους οι ΦμεΑ που εξετάζονται με μεικτό τρόπο πρέπει να έχουν απαντήσει πρώτα γραπτά. Κατά τη γραπτή τους εξέταση μπορεί να έχουν αναπτύξει ένα μικρό κείμενο, να έχουν βάλει λέξεις κλειδιά, σχήματα, κουκίδες κ.α.
19. Κατά την αξιολόγηση του μεικτού τρόπου εξέτασης λαμβάνω υπόψη το γραπτό του/της φοιτητή/τριας;
Κατά την αξιολόγηση του μεικτού τρόπου εξέτασης λαμβάνεται υπόψη η προφορική εξέταση του/της φοιτητή/τριας (ΦΕΚ 2431-Β’-2023 Προσαρμογές για τις εξετάσεις φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).
20. Είναι υποχρεωτικό στις προφορικές εξετάσεις να υπάρχει γραφέας; Αν ναι, ποιος/ποια θα πάρει αυτό το ρόλο;
Προτείνεται να υπάρχει κάποιος/κάποια γραφέας που θα καταγράφει τις απαντήσεις των φοιτητών/τριων σύμφωνα με τις οδηγίες των προφορικών εξετάσεων. Ο/Η γραφέας ορίζεται από το Τμήμα και μπορεί να είναι μέλος ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, διοικητικό προσωπικό κα.
21. Αν προκύψει κάποιος προβληματισμός κατά τη διάρκεια της χρονιάς για κάποιον/κάποια ΦμεΑ, μπορώ να επικοινωνήσω με τη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης ώστε να με κατευθύνουν;
Κάθε εξάμηνο η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης διενεργεί συναντήσεις με τους συνδετικούς κρίκους και τους διδάσκοντες όλων των Τμημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας προκειμένου να συζητηθούν τυχόν απορίες, προβληματισμοί ή δυσκολίες που έχουν ανακύψει. Σε κάθε περίπτωση, αν προκύψει οποιαδήποτε δυσκολία ή προβληματισμός, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε με την Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης προκειμένου να κανονίσουμε μια συνάντηση είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως (Microsoft Teams).
22. Τι μπορώ να κάνω αν εντοπίσω φοιτητές και φοιτήτριες με δυσκολίες στο μάθημα μου που δεν είναι εγγεγραμμένοι στην Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης;
Εφόσον εντοπίσετε σε κάποιο μάθημα σας φοιτητή ή φοιτήτρια που έχει μαθησιακές ή άλλες δυσκολίες, μπορείτε να του προτείνετε να επικοινωνήσει με την Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης, ώστε να διερευνηθεί αν μπορεί να εγγραφεί στην Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης και ακολούθως να καταγραφούν οι ανάγκες του/της. Αν ο/η ΦμεΑ δεν θέλει προσαρμογές και δεν επιθυμεί να εγγραφεί στην Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης, προτείνεται να σεβαστείτε αυτή την επιθυμία του/της.
23. Τι μπορώ να κάνω αν φοιτητής/φοιτήτρια ζητήσει προσαρμογές ή/και διαφορετικό τρόπο εξέτασης με βάση κάποιο διαγνωστικό έντυπο αλλά δεν είναι εγγεγραμμένος/εγγεγραμμένη στην Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης;
Τον/την παραπέμπετε στην Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης. Με απόφαση της Συγκλήτου 164/29-1-2016 όσοι/όσες φοιτητές/φοιτήτριες ζητούν προσαρμογές κατά τις διαλέξεις ή την αξιολόγηση θα πρέπει υποχρεωτικά να εγγράφονται στην Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης. Η Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης θα καταγράψει τις ανάγκες του/της, θα ενημερώσει το Τμήμα σας και θα προτείνει κατάλληλες προσαρμογές.
24. Ο/Η ΦμεΑ μου ζήτησε να εξεταστεί με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που προτείνεται στο Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξής του/της. Τι μπορώ να κάνω;
Σε αυτή την περίπτωση ακολουθείτε τον τρόπο εξέτασης που προτείνεται στο Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης του/της ΦμεΑ, καθώς πρόκειται για προσαρμογές που βασίζονται στην εξατομικευμένη καταγραφή των αναγκών του/της, τη σχετική νομοθεσία και τις διεθνείς πρακτικές. Επίσης, μπορείτε να του/της προτείνετε να απευθυνθεί στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης, ώστε να επικαιροποιήσει τις ανάγκες του/της.
25. Ο/Η ΦμεΑ μου ζητάει να μειώσω την ύλη. Τι πρέπει να κάνω;
Οι ΦμεΑ εξετάζονται στην ίδια ύλη με τους/τις υπόλοιπους/υπόλοιπες φοιτητές/φοιτήτριες. Οι προσαρμογές αφορούν στις διδακτικές μεθόδους – τεχνικές, στον τρόπο μελέτης καθώς και στην αξιολόγηση.
26. Ο/Η ΦμεΑ μου ζητάει απαλλακτική εργασία για το μάθημα μου. Τι πρέπει να κάνω; Είμαι υποχρεωμένος/υποχρεωμένη να το δεχτώ;
Εφόσον έχετε δώσει απαλλακτική εργασία σε όλους/όλες τους/τις φοιτητές/φοιτήτριες, τότε και οι ΦμεΑ δύνανται να αξιολογηθούν κατ’ αυτόν τον τρόπο. Αν η δυνατότητα απαλλακτικής εργασίας δίνεται μόνο στους/στις ΦμεΑ, τότε πρόκειται για πολιτική διαχωρισμού.
27. Το μάθημα μου το παρακολουθεί ένας/μια Κωφός/Κωφή φοιτητής/φοιτήτρια, ο/η οποίος/οποία συνοδεύεται από διερμηνέα της ΕΝΓ. Τι πρέπει να γνωρίζω;
Θα πρέπει να γνωρίζετε το όνομα του/της διερμηνέα και το φορέα από τον οποίο προέρχεται. Αν ο/η διερμηνέας προέρχεται από την Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το προσωπικό της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης. Υπάρχουν μερικές κατευθυντήριες γραμμές για τον τρόπο συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια της διάλεξης, τις οποίες είναι επιθυμητό να γνωρίζετε.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε: Γενικές αρχές για την διαδικασία της Διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και την ενίσχυση της πρόσβασης Κωφών/Βαρηκόων φοιτητών/τριων
28. Αν ο/η ΦμεΑ ζητάει περισσότερο χρόνο στην εξέταση, πρέπει να του/της δώσω και μέχρι πόσο επιπλέον χρόνο δικαιούται;
Αν ο/η ΦμεΑ χρειάζεται περισσότερο χρόνο, αυτό αναγράφεται ως πληροφορία στο ΕΠΑΥ του/της και προκύπτει από την διαδικασία καταγραφής αναγκών. Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε να δώσετε παραπάνω χρόνο, που δεν θα υπερβαίνει τα 30 λεπτά, ανάλογα όμως με την φύση του μαθήματος και το είδος των θεμάτων (ΦΕΚ 2431-Β’-2023 Προσαρμογές για τις εξετάσεις φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).
29. Ο/Η ΦμεΑ μου ζήτησε να κάνει διάλειμμα κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Τι μπορώ να κάνω;
Σε περίπτωση που ο/η ΦμεΑ χρειάζεται διαλείμματα κατά τη διάρκεια των εξετάσεων για λόγους υγείας (π.χ. επίσκεψη στην τουαλέτα, λήψη κάποιου σνακ ή φαρμακευτικής αγωγής) θα το γνωρίζετε εκ των προτέρων, καθώς θα υπάρχει ως πληροφορία στο Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης του/της (ΦΕΚ 2431-Β’-2023 Προσαρμογές για τις εξετάσεις φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες). Έτσι, μπορείτε να μεριμνήσετε ώστε κατά τη διάρκεια του διαλείμματος να συνοδεύεται από τον/την επιτηρητή/τρια.
30. Μπορεί ΦμεΑ να έρθει στις εξετάσεις με κάποιον συνοδό (ιδιώτη ή τον γονέα του/της);
Μπορεί να παρευρίσκεται ο/η συνοδός χωρίς, όμως, να παρεμβαίνει στην εξεταστική διαδικασία. Αν υπάρχει συνοδός που υποστηρίζει τον/την φοιτητή/φοιτήτρια, αυτό αναγράφεται ως πληροφορία στο Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης (ΕΠΑΥ) του/της.
31. Πώς ειδοποιώ/επικοινωνώ με τους/τις ΦμεΑ που εξετάζονται προφορικά για την ώρα της προφορικής εξέτασης ή με εκείνους/ες που εξετάζονται μεικτά;
Πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στη προστασία των προσωπικών δεδομένων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους/τις ίδιους/ίδιες τους/τις ΦμεΑ μέσω e-class, email ή να βγάλετε μία ανακοίνωση στο eclass, στην οποία όμως δεν αναφέρονται προσωπικά στοιχεία.
Στην περίπτωση της μεικτής εξέτασης, αν χρειαστεί κατά τη διάρκεια των γραπτών εξετάσεων να επικοινωνήσετε μαζί με τους ΦμεΑ για τη συμπληρωματική εξέταση που ακολουθεί, προσπαθήστε να είστε όσο γίνεται διακριτικοί, ώστε να μην έλθουν σε δύσκολη θέση οι ΦμεΑ. Αν αυτό συμβεί, ενδέχεται να επηρεάσει την απόδοσή τους στην προφορική εξέταση, από την οποία θα προκύψει και η βαθμολογία τους.