Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης
Ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Ενημερώσου και εσύ για τους τρόπους εξέτασης των φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας!

Γραπτή εξέταση:

  • Απαντάω στα θέματα των εξετάσεων μόνο γραπτά.
  • Εξετάζομαι στον ίδιο χώρο με τους υπόλοιπους/ες φοιτητές/τριες εκτός και αν προβλέπεται διαφορετικός χώρος από το Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης.
  • Αν εξετάζομαι γραπτά με επέκταση χρόνου, τότε η επέκταση μπορεί να είναι μέχρι 30 λεπτά ανάλογα τη φύση του μαθήματος και αφού έχω συνεννοηθεί με τον/η διδάσκοντα/ουσα πριν την εξεταστική περίοδο.
  • Αν εξετάζομαι γραπτά με τη χρήση Η/Υ πρέπει να έχω δανειστεί έγκαιρα πριν την εξέταση από την Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης τον Η/Υ.

Μεικτή εξέταση (προφορικά και γραπτά):

  • Μπαίνω στην ίδια αίθουσα με τους/ις υπόλοιπους/ες φοιτητές/τριες.
  • Έχω χρόνο να προετοιμαστώ και να κρατήσω γραπτές σημειώσεις στην κόλλα που θα μου δώσουν.
  • Μπορώ να αξιοποιήσω όλο το χρόνο που είναι διαθέσιμος για όλους/ες κατά τη γραπτή εξέταση.
  • Μόλις τελειώσω από τη γραπτή εξέταση ζητάω από τον/η επιτηρητή/τρια να με συνοδεύσει στο γραφείο του/ης διδάσκοντα/ουσας για να γίνει η προφορική μου εξέταση.
  • Κατά την προφορική εξέταση απαντώ στις ίδιες ερωτήσεις με τη γραπτή.
  • Μπορώ να βλέπω τις γραπτές σημειώσεις μου στην προφορική εξέταση.
  • Κατά τη διάρκεια της προφορικής εξέτασης, μπορεί ο/η διδάσκων/ουσα ή κάποιο άλλο μέλος του τμήματος να λειτουργεί ως γραφέας.
  • Αξιολογείται μόνο η προφορική μου εξέταση! Εάν υπάρχει γραφέας, ως απάντηση θεωρείται αυτή που έχει καταγράψει ο γραφέας.

Προφορική εξέταση:

Εξετάζομαι στο γραφείο του/ης διδάσκοντα/ουσας ή σε κάποιο χώρο που θα επιλέξει ο/η διδάσκοντας/ουσα.

  • Τα θέματα των εξετάσεων δίνονται γραπτά και προφορικά.
  • Απαντάω στα θέματα των εξετάσεων μόνο προφορικά.
  • Κατά τη διάρκεια της προφορικής εξέτασης, μπορεί ο/η διδάσκων/ουσα ή κάποιο άλλο μέλος του τμήματος να λειτουργεί ως γραφέας.
  • Αξιολογείται μόνο η προφορική μου εξέταση!
  • Εάν υπάρχει γραφέας, ως απάντηση θεωρείται αυτή που έχει καταγράψει ο/η γραφέας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε στα αντίστοιχα ΦΕΚ που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης: https://prosvasi.uth.gr/el/2023/05/24/προσαρμογές-για-τις-εξετάσεις-φοιτ

Έναρξη Λεκτικής Περιγραφής αφίσας.
Η εικόνα είναι μια αφίσα με τίτλο "Τρόποι εξέτασης των φοιτητών/τριών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας". Η αφίσα έχει τρία κύρια μέρη: Γραπτή Εξέταση, Μεικτή Εξέταση (Προφορικά και Γραπτά) και Προφορική Εξέταση. Κάθε μέρος περιγράφει διαφορετικούς τρόπους εξέτασης για φοιτητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ο κύριος τίτλος της αφίσας είναι γραμμένος με μεγάλα, έντονα γράμματα και λέει: "Τρόποι εξέτασης των φοιτητών/τριών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας".
Γραπτή Εξέταση
- Υπάρχει μια εικόνα μιας κοπέλας που γράφει σε ένα γραφείο.
- Κείμενο:
  - Απαντούν στα θέματα των εξετάσεων μόνο γραπτώς.
  - Εξετάζονται στον ίδιο χώρο με τους υπόλοιπους φοιτητές, εκτός αν έχει προβλεφθεί διαφορετικός χώρος από το Εξατομικευμένο Πλάνο Αναγκών και Υποστήριξης.
  - Αν εξετάζονται γραπτώς με επέκταση χρόνου, τότε η επέκταση μπορεί να είναι μέχρι 30 λεπτά ανάλογα με τη φύση του μαθήματος και αφού έχει συμφωνηθεί με τον διδάσκοντα πριν την εξεταστική περίοδο.
  - Αν εξετάζονται γραπτώς με τη χρήση Η/Υ, πρέπει να έχουν δανειστεί εγκαίρως τον Η/Υ από τη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης πριν την εξέταση.
Μεικτή Εξέταση (Προφορικά και Γραπτά)
- Υπάρχει μια εικόνα με ένα άτομο που κρατάει μια μικρή πινακίδα και ένα άλλο άτομο που κρατάει ένα βιβλίο.
- Κείμενο:
  - Μπαίνουν στην ίδια αίθουσα με τους υπόλοιπους φοιτητές.
  - Έχουν χρόνο να προετοιμαστούν και να κρατήσουν γραπτές σημειώσεις στην κόλλα που θα τους δώσουν.
  - Μπορούν να αξιοποιήσουν όλο το χρόνο που είναι διαθέσιμος για όλους κατά τη γραπτή εξέταση.
  - Μόλις τελειώσουν από τη γραπτή εξέταση ζητούν από τον/την επιτηρητή να τους συνοδεύσει στο γραφείο του/της διδάσκοντα για να γίνει η προφορική τους εξέταση.
  - Κατά την προφορική εξέταση απαντούν στις ίδιες ερωτήσεις με τη γραπτή.
  - Μπορούν να βλέπουν τις γραπτές σημειώσεις τους στην προφορική εξέταση.
  - Κατά τη διάρκεια της προφορικής εξέτασης, μπορεί ο διδάσκων ή κάποιο άλλο μέλος του τμήματος να λειτουργεί ως γραφέας.
  - Αξιολογείται μόνο η προφορική τους εξέταση. Αν υπάρχει γραφέας, ως απάντηση θεωρείται αυτή που έχει καταγράψει ο γραφέας.
Προφορική Εξέταση
- Υπάρχει μια εικόνα ενός ατόμου που μιλάει με ένα άλλο άτομο που κρατάει ένα μολύβι και ένα βιβλίο.
- Κείμενο:
  - Εξετάζονται στο γραφείο του διδάσκοντα ή σε κάποιο χώρο που θα επιλέξει ο διδάσκων.
  - Τα θέματα των εξετάσεων δίνονται γραπτώς και προφορικά.
  - Απαντούν μόνο προφορικά.
  - Κατά τη διάρκεια της προφορικής εξέτασης, μπορεί ο διδάσκων ή κάποιο άλλο μέλος του τμήματος να είναι παρόντες.
  - Αξιολογείται μόνο η προφορική τους εξέταση. Αν υπάρχει γραπτή απάντηση, αυτή θεωρείται ως καταγεγραμμένη από τον γραφέα.
Σημείωση
Στο κάτω μέρος της αφίσας υπάρχει μια σημείωση που αναφέρει ότι όλα τα παραπάνω ισχύουν σύμφωνα με τα ΦΕΚ 2431/12.04.2023 και ΦΕΚ-3094Β/10.05.2023.
Λήξη Λεκτικής Περιγραφής αφίσας.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 24210 74345 και 2410 684395, καθώς επίσης και με μήνυμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση prosvasi@uth.gr ή στο Facebook: Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στο Instagram: monada_isotimis_prosvasis_uth